fredag, november 27

untrust us

Dagens klädsel.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Blus - Birgitta
Väska - Condor
Skor - Dandy
Kjol - H&M

Kikade lite i affärer idag i väntan på att Jessica skulle sluta skolan. Har tjatat på henne att vi ska ses, hon har så mycket hela tiden och så lite tid för mig. Jag impuls köpte den här stora blusen och nynnade på Kate Nash medan jag tittade på tänkbara julklappar. Stötte på bekanta ansikten lite överallt, det kändes som om alla var nere på stan idag, det var trevligt. Tillslut träffade jag Jessica, vi köpte nylonisar, fikade och sen fick vi rusa till hennes tennis. Sen åkte jag hem och mamma satt i köket och arbetade som vanligt och jag värmde ica-pizza i ugnen och vi åt medan vi tittade på halv åtta hos mig, det är ett ganska trevligt program ändå. Jag hjälpte mamma att välja kläder till hennes stora dag imorgon och tjänade en hundring på att trassla upp hennes halsband. Sen fick jag börja skriva namn och bordsplaceringar inför imorgon och mamma var stressad och Jessica irriterad, det var mindre kul. Blir spännande att höra mammas föreläsning imorgon och det ska bli kul att gå på fest efteråt, får ju träffa kusinerna.

2 kommentarer:

  1. va snygg man får vara då! <3
    Hoppas din helg blir dunder, min kommer att bli hihi. Ska träffa johan imorgon på dagen, sen blir det mys hos johanna med julia :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. du har underbar hårfärg och jag tycker massor om din klädstil! hittade hit via lookbook. vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera