fredag, januari 22

under the pavement

Jag och mamma åkte till Stockholm efter att jag slutat skolan. Vi var inte så shopping sugna egentligen, men vi tittade runt och pratade om människor och kläder. Det är trevligt, jag och mamma är ganska lika på det sättet, vi tycker så lika, för det mesta. Det är jättemycket rea just nu! På Urban Outfitters hittade jag en klänning och blazer som jag tänkte ha på mig nästa helg då Gabbe och Julia ska ha 18 års fest. 80% rea kändes ganska bra för min budget ändå. Sen promenerade vi till saluhallen och fikade. Saluhallen är mysig. Vi gick vidare till designaffärer och suktade. Jag drog med mamma till Beyond Retro, hon gick ut direkt, jag hade kunnat stanna föralltid. Sen köpte vi bröd och mat och tog tåget hem vid åtta. Vi åt surdegs brödet med räkröra och avocado, typisk fredags mat, men det är ju så gott! Tony och Jessica gjorde någon fläskfilé med potatisgratäng och bearnaisesås, det är ganska gulligt hur de grejar tillsammans.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar