söndag, januari 3

breathe me

Sydde om en mörkblå klänning med blomkorgar på i morse och hann inte städa mitt rum som är totalstök. Tog bussen i vinterkylan hem till Gabbe. Vi satt i hennes soffa under en varm filt och lyssnade på musik och pratade. Jag är så glad att jag har dig, du är underbar! Sen åkte jag och Jessica hem till pappa, vi lagade middag och hjälpte honom med hans dator och lyssnade på the killers. Sen skulle han skjutsa hem oss i bilen som var helt insnöad. Tillslut kom vi iväg, hem till mitt stökiga rum. Men. Nu är du över.
Imorgon måste jag städa.

Photobucket

Help, I have done it again
I have been here many times before
I hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me

Ouch

I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
and needy
Warm me up
And breathe me

4 kommentarer:

  1. och jag är så glad att jag har dig du fina <3

    SvaraRadera
  2. Otroligt vacker är vad du är

    SvaraRadera
  3. den sangen er så fin, og du er så vakker. Jeg elsker bloggen din

    SvaraRadera