torsdag, mars 4

she is dancing away from you now

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Vaknade upp bredvid ett vackert ansikte. Målade ditt ansikte i mitt huvud medan jag väntade på att du skulle vakna. Tillslut fick jag upp dig och lika fort åkte du iväg. Drack kaffet för mig själv och sen åkte jag hem. Tog en dusch och dansade sedan till en skiva av Moby som jag hittade bland mammas alla skivor. Började klockan ett, idrottsteori, vi såg filmer om is och vattenvett och skrattade, sen skulle vi ha engelska, men den blev inställd. Emelia, Christine och jag gick på stan istället, tills jag träffade Tony och Jessica. De hade köpt wienerbröd som vi åt och smulade i Svavagallerian. Tony åkte hem, jag satt kvar med Jesspess och pratade tills vi skulle möta Annispannis. Vi åkte upp på åhlen´s och tog en kopp kaffe, (det blev på så kort varsel, hoppas att vi kan ses snart igen). Sen hämtade mamma upp oss och vi åkte hem till mormor och morfar som flyttat (ett kvarter) till en ny lägenhet, större och med finare utsikt, jag önskar att jag kunde flytta in med dem. Mormor bjöd på god mat och jag blev för mätt precis som det ska vara när hon bjuder. Sen dog jag nästan av skalv när vi skulle åka hem, fy kyla. Nu har jag städat och tänkte läsa klart 1984. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar