tisdag, april 20

måndag eftermiddag i solen








Igår sken solen hela dagen och det pirrade i magen av glädje. Efter skolan gick jag och Hedvig till myrornas och köpte gamla plåtburkar och jag hittade ett par skor med rosetter på. Sen promenerade vi med skramlade plåtburkar till Dreamers vintage, men det var tyvärr stängt. Hedvig köpte sig en klocka på ur&penn och sen satt vi på en trappa och stekte, hehe. Hedvig åkte hem och jag träffade Josse. Vi satte oss på bryggan, drack kaffe och åt glass, så mysigt så.. Sen promenerade vi till Gabbe och då började det snöa, men vi var glada ändå. Gabbe, Johanna och jag tränade ett medelpass på friskis & svettis. Det var första gången på länge och jag var en stekt tomat efteråt, helt galet. Magen kurrade, vi åt middag hos Gabbe och sen åkte jag hem och kände mig stolt över träningsvärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar