tisdag, september 7

your hand in mine





Mys i solen på Linnés med Hedvig och Kim. Filosofi och längtan till Turin. Hugos kaffe och glädje smittande. Stan med Hedvig. Boksniffande, klädtittande och vinylhittande. Hittade en Josse också, på H&M. Där köpte jag skorna jag så länge letat efter och några ringar. Jessica hade lagat god middag när jag kom hem och sedan såg jag halv 8 hos mig med mamma.
Mockajackan köpte jag igår för hundralappen och jag tycker faktiskt om den! "Du ser ut som någon från 60-70-talet på woodstock" eller något i liknande stil sa Erika. Det var roligt att höra! Den blir nog mysig till hösten.
Erika, fina, fina du, jag hoppas att du lyssnar till vad ditt hjärta säger. Det viktigaste är att du blir glad!
Explosions In The Sky och Exploding Heart är perfekt musik för mitt humör ikväll.

3 kommentarer:

  1. vad kul att du köpte skorna! sa ju att du skulle gilla dom.

    och dom där ringarna, fanns det flera kvar? kan inte jag få låna rådjuret någon gång?

    ps, du har många skor nu! har du några pengar kvar från vinsten?

    SvaraRadera
  2. Alltså. Jag har letat så länge efter ringarna, hittar du de igen eller vill sälja de du har så är jag intresserad! Börjar bli desperat när jag ser att alla har de. :(

    SvaraRadera
  3. gud vart köpte du ringarna?

    SvaraRadera