onsdag, december 29

supersöta cici och fendi




Hade så trevligt med denna tös idag! Vi tog en fika på Linnés, pratade om allt från kläder till politik och religion till kärlek och vänskap. Sen gick vi hem till henne och kikade på hennes skisser till sitt projektarbete. Hon ska designa egna kläder, kläder i inspiration av 1900-talet. Så himla fint! Jag kanske ska få bära en utav hennes fina verk, på hennes visning, en klänning i 10-tals inspiration! Jag blev så glad! Vi gick ut med hennes söta hund, Fendi, också. Jag har aldrig mött en så gosig och människoglad hund tidigare! Gick sen till Svandammen för att se på när Josse och Jess spelade tennis. Duktiga tjejer. Sen var det tänkt att jag skulle följa med Josse och basta, men när vi väl kom dit var jag för trött. Spenderade min kväll hemma istället, lyssnat på fin musik och druckit kaffe. Snart blir det nog sängen, godnatt!

1 kommentar:

  1. Sötnos, du SKA vara en av mina modeller, inget snack om saken! Ha det underbart! kram!
    / från ceilija: jag fattar inte hur man gör i kommentera-som-fältet så jag skrev anonym men det är jag så klart inte;D

    SvaraRadera