söndag, januari 16

klassfest

Vaknade av att jag frös, musiken spelades fortfarande och de andra låg och sov. Jag hämtade en filt och vaknade sedan ett par timmar senare och då hade Kim ordnat frukost. Vi satte på en till cheesy film och kurade in oss i filtar. Sen träffade jag Hedvig på stan. Som jag har saknat den flickan! Vi gick till Storken och hon berättade om Thailand, om hur underbart hon hade haft det. Jag var så glad att se henne. Sen gick vi till Steph och Kim, fixade oss och peppade inför festen. Tjejerna droppade in vid 7, med en överraskning. EN NAKENSLAV. Jag är fortfarande i chock. Efter att våran slav gått, kom killarna. Det var en riktigt trevlig kväll. Jag insåg att jag har så otroligt fina vänner. En härlig klass också för den delen. Pricken på i-et var ändå gullungarna i fotöljen. Daniel var schysst och följde mig hela vägen hem. När jag kom hem åt jag en banan, läste ett par sidor och somnade mellan raderna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar