tisdag, april 5

nur och jag


Imorgon kommer den italienska klassen, som vi besökte en vecka i höstas, från Turin hit. Nur, som jag bodde hos, ska vara med mig under dagarna framöver. Jag tycker jättemycket om henne, men är samtidigt lite nervös. Vi ska bo hos min mormor i Luthagen, så det blir nog bra, då kan mormor skämma bort henne. Jag är också nervös inför att simma med klassen imorgon, det känns rent ut sagt jobbigt. Men hey, jag ska gå dit och rocka loss, eller nej, släppa loss, inte bikini överdelen, men hämningarna. Jag ska gå dit och simma, något jag faktiskt tycker om. Jag har ett svart moln som förföljer mig och jag försöker med all min lungkapacitet att blåsa bort det, men det vill inte försvinna. Jag ska ta tag i dig snart, men jag har inte tid just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar