lördag, september 24

anna och jag



Skulle egentligen följt med mamma till stugan idag, men nu skulle ju moster dit, så då behövde hon inte mitt sällskap längre. Tur var det att min syster ringde och fick ner mig på stan, annars hade jag bara legat hemma i min säng som alla andra dagar den här veckan och idag var det ju så fint väder också.
Vi fikade på västgöta nation, fick ofrivilligt sällskap av en geting och jag åt fika som inte smakade något medan Anna mest lekte med kameran på sin iphone. Sen behövde hon hjälp att hitta kläder, det slutade med ett sött svart kraglinne som hon kanske ska ha på sig ikväll, när hon ska ut. Själv ska jag äta nudlar och försöka plugga och ta igen allt jag missat när jag varit borta från skolan. När hon sen cyklade hem träffade jag Hedvig och Anna på Å-rummet ett tag, tills det blev lite för kallt.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med nudlarna och förhoppningsvis choklad. Hoppas att du får en roligare lördagskväll än vad jag kommer att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar