söndag, mars 25

elva månader





I veckan firade jag och Malkolm 11 månader tillsammans! Vi åt sushibuffé till lunch och jag var bedövad i halva munnen efter ett tandläkarbesök så Malkolm fick sig ett gott skratt när glassen rann och jag trodde att jag bitit av min tunga. Vi låg på bryggan, på platsen där vi kysstes dagen efter vår första. Så nervösa vi var då, vem skulle ta första initiativet? Var han fortfarande intresserad? Men vips så låg vi där och kunde inte slitas ifrån varandra. Nu har det gått 11 månader, tid som nästan flugit förbi och tro det eller ej, men jag kan fortfarande bli så där nervös när jag ska kyssa honom. Men jag skulle aldrig kunna byta bort den känslan. Sen gick vi hem till mig, såg på Wuthering Heights från 94, tyckte inte att den var lika bra som den från 09. Så vi gick och handlade hem mat, tortillas med grönsaker, pinjenötter och parmesanost fick det bli! Sedan såg vi den senare versionen, från 09 av Wuthering Heights, med Tom Hardy, åh! Spelade Draw Something och lyssnade på musik sen gick vi ner i källaren och bastade. Varma och gosiga somnade vi sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar