onsdag, maj 30

stressed is spelled desserts backwards

Såhär mådde jag för ett par veckor sedan.
Och ungefär såhär har jag haft det med Malkolm de senaste dagarna. Vi firade de första dagarna av att vara fria från skolarbete med att köpa hem allt gott vi ville äta, det involverade bland annat chips, bakelser, croissants, kakor, sushi, läsk och glass. Och så har vi legat på en solig balkong ett par dagar, solat, läst mammas femina magasin och lyssnat på musik. Och bland det bästa av allt - vi har kunnat sova ut på mornarna! Vi har dessutom gått på en massa skivor och jag har bland annat varit Charlie Chaplin, Annie Hall, grekisk gudinna och haft blommor i ansiktet och på halsen. Men de bilderna får åka upp här på bloggen en annan gång. Nu är det bara 6 dagar kvar tills studenten och imorgon ska jag tömma mitt skåp och lämna in alla skolböcker, bara en sådan sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar