onsdag, december 9

the smiths

Fick se Gabbe, Yasmine och några andra från Celcius dansa idag på Salabacke. Så otroligt duktiga de var! Wow. Jag fick gåshud när Gabbe dansade och kunde inte sluta le, jag kände mig stolt på något vis och var nära att börja gråta. Så vackert. Hon är född till att dansa, hon är verkligen en naturbegåvning. Sen drack vi kaffe på Landings och lekte lite på Åhlen´s, hennes pojkvän (får jag säga det?) Johan kom efter ett tag och de var så söta tillsammans! Sen tog jag bussen hem till pappa och vi värmde lite rester till middag. Nu lyssnar jag på The Smiths och skriver på Open Office som jag precis har laddat ner eftersom pappa inte har Word (hur kan man inte ha det?). Nu har jag bokat ett bord till söndag också! På fyrispark loppmarknad, kom gärna dit och köp mina saker (haha), det börjar klockan 12!

2 kommentarer:

  1. du är så fin och underbar. Bättre vän kan man inte önska sig <3 och ja du får kalla honom pojkvän, datum är satt. Den 1 december (han är senil och skulle inte komma ihåg den 9:e december haha):)
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. åh grattis<3
    du är finast och underbarast, puss<3

    SvaraRadera