torsdag, december 10

young folks

dagens låt: there's a light that never goes out - the smiths
dagens dusch: imorse
dagens frisyr: utsläppt med ett diadem
dagens smink: mascara och läppstift
dagens klädsel: klänning och kavaj
dagens händelse: inget märkvärdigt
dagens planer: träffade mamma och gjorde lite ärenden
dagens vill ha: lite kärlek
dagens saknad: många
dagens drog: musik
dagens tråkigaste: att jag verkligen inte kunde le tillbaka
dagens finaste: spegelbilden av träden i fyrisån
dagens måste: läsa
dagens sjuka: frisk som en nötkärna
dagens dricka: kaffe
dagens köp: ett grattiskort och allt (en bok)
dagens mat: spagetti med improviserad sås
dagens kärlek: jag vet inte, jag älskar många
dagens mående: positivt när jag inte tänker efter

3 kommentarer:

  1. Gorgeous photo! I adore your blog!!

    SvaraRadera
  2. thank you! i adore yours!

    SvaraRadera
  3. Åh tusen tack, vad glad jag blev att få en kommentar av dig. Och detsamma, du är så himla vacker. Åh.

    SvaraRadera