onsdag, februari 10

vanished

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Idag slutade jag vid 12, skulle inte träffa Gabbe förrän halv 3, så då gick jag runt på stan ett tag medan jag väntade. Jag gick till en liten loppis och hittade ett vindspel som plinkar lite fint för tio kronor och så hittade jag en grå sammetsklänning från Paris Kate & I på MQ, kostade en hundralapp (600 kronor från början) så det var lite kul. http://www.mq.se/upload/a%20kampanj/Urban%20Night/pki6.jpg (bättre bild). Men nu borde jag hålla i mina pengar. Fast jag måste köpa hudkräm, har fått eksem på mina armar.

4 kommentarer:

  1. Åh vilken underbart fin klänning! Tacksi för idag, suuupeeer <3 Snart blir det OTH-maraton tycker jag, hihi.

    SvaraRadera
  2. Superbra köp, du-som-bör-kallas-Fyndaren! Den satt jättebra på dig också.

    SvaraRadera
  3. Fin klänning & fin frilla, klippt dig sedan vi sågs? Ja bra tänk på ekonomi, me like, jag är trotts allt ekonom, haahah :) Ha en super dunder mega bra helg & fika lugnt!

    SvaraRadera
  4. tack snälla ni!

    ja, oth-maraton måste vi ha! <3

    jo jag klippte luggen i förrgår, nu är den bredare och kortare. hoppas att du också får en bra helg!

    SvaraRadera