onsdag, november 3

måndag


I måndags var jag och Jessica i sthockholm och träffade kusin Aylin. Vi var på söder under dagen, tittade i affärer och fikade och gick sedan och såg The Social Network på bio. Bra film, men ganska tragisk. Sedan åt vi supergod mat hos Aylin innan vi åkte hem. Christine, Hedvig och jag gick och såg Paranormal Activity 2 när jag kom till Uppsala. Den var grymt otäck, jag hoppade till så att vatten och chips flög iväg och höll i Hedvig och Christines händer så hårt att jag är rädd att de tappade känseln i händerna. Christine var lika rädd som jag, däremot var nog inte Hedvig lika lättskrämd. När jag kom hem och skulle sova blev jag helt paranoid, mitt vindspel dinglade till och min dataskärm sattes på. Haha, okej jag ska inte vara sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar